Alla inlägg den 3 april 2016

Av 1april2016 - 3 april 2016 21:23

Helgen har jag ägnat åt dotterns intressen i stort sett har det tagit all min tid. Körde tvättstuga och dammsugare på lördagkväll för att fixa logistiken inför veckan. En helt vit helg i alla fall och det gör ju att återhämtningen blir så mycket mer äkta. Jag har egentligen inget nöje av att drick vin på helgen men det blir ändå ofta så eftersom jag har långtråkigt och det är också en form av avkoppling som blivit en ovana. Nu ska trenden brytas :-) Har också klarat hela helgen helt utan (någon har kanske ingått i något jag ätit men valt bort alla kända) kolhydrater, det är stort! Jag behöver dock jaga fler roliga recept inom LCHF men än så länge funkar det med dem jag har.


En anledning till att jag också känner att jag vill blogga (skriva av mig) är att jag har sökt ett jobb på det företag jag arbetar på idag. Jag har lyckan att ha ett bra jobb och en bra arbetsgivare. Men för den nya tjänsten har jag gjort ett test hos en extern rekryteringsfirma. Ett personlighetstest. Jag fick återkoppling på det och där syntes tydligt att något hänt mig de senaste åren samt att jag har svårt med anknytning, ja det ska gudarna veta! Jag har varit så säker på att jag vill ha det så jag vill inte ¨knyta an¨ mer i mitt liv.  Nu har jag börjat tvivla - det är ju ganska sjukt egentligen.


Idag hittar jag inte tråden kring alla händelser de senaste åren som jag beöver skriva om men jag är säker på att de kommer igen.


Av 1april2016 - 3 april 2016 21:03

Motion 3:e: Promenad 5,1 km 54 min, över 10 00 steg under dagen


Mat 2:a:

Frukost: Fröbröd med ost och kaffe, två kokta ägg

Lunch: Grillad hamburgare med dressing, lök och sallad (inget bröd)

Middag: Pestobakad torsk i ugn (pesto och creme fraise) Sallad och spenat

Mellanmål: fröbröd med ost 


Mat 3:e:

Frukost: Fröbröd med ost +kaffe

Lunch: omelett med ost

Middag: Lax med romsås och spenat

Mellanmål: ost och parmaskinka

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards